Η πιο υγιεινή και νόστιμη πραλίνα φουντουκιού χωρίς ζάχαρη -Thisisus.gr

Η πιο υγιεινή και νόστιμη πραλίνα φουντουκιού χωρίς ζάχαρη -Thisisus.gr

Η πιο υγιεινή και νόστιμη πραλίνα φουντουκιού χωρίς ζάχαρη ή αλλιώς… Θέλω να με λένε Μερέντα!

Τώρα θα αναρωτιέστε, πως θα πειστεί ένα παιδί να δοκιμάσει κάτι τέτοιο, αν έχει συνηθίσει τις αμαρτωλές πραλίνες φουντουκιού που κυκλοφορούν στην αγορά. Δοκιμάστε να τους εξηγήσετε τις ποιοτικές διαφορές των δυο προϊόντων ή ακόμα καλύτερα μην μπείτε καν στη διαδικασία και απλά δώστε τους να δοκιμάσουν αυτή την υπέροχη πραλίνα φουντουκιού!

Υλικά για πραλίνα φουντουκιού :

  • Ένα φλιτζάνι φουντούκια (χωρίς τη φλούδα)
  • Μια βανίλια σε σκόνη
  • ¼ φλιτζανιού  κακάο
  • 3-4 κ. σούπας  μέλι
  • Ελάχιστό αλάτι
  • ¼ φλιτζανιού γάλα
  • 2-3 κ.σ. λάδι  καρύδας ή λιωμένο βούτυρο

Θρυμματίζουμε στο μπλέντερ πολύ καλά τα φουντούκια ώστε να γίνουν σκόνη, μετά προσθέτουμε σιγά σιγά τα υλικά ώστε να γίνει μια κρέμα.

(αν χρειαστεί για βελτίωση της υφής βάλτε περισσότερο γάλα).

Τη βάζουμε σε γυάλινο βάζο και την τοποθετούμε στο ψυγείο.

Γευστική, θρεπτική και απλή συνταγή !

Γράφει για το Thisisus.gr η Βασιλική Παπαδοπούλου

Την συνταγή την είδαμε στο realfamilyfood.com

Έχετε εγγραφεί επιτυχώς στο newsletter

Παρουσιάστηκε σφάλμα κατά την προσπάθεια αποστολής του αιτήματός σας. ΠΑΡΑΚΑΛΩ προσπαθήστε ξανά.

This Is Us will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.