Κι αν ακυρωθεί το υπόλοιπο της σχολικής χρονιάς; – Thisisus.gr

Κι αν ακυρωθεί το υπόλοιπο της σχολικής χρονιάς; – Thisisus.gr

Σε ρωτώ… Τι θα γίνει αν ακυρώσουν το υπόλοιπο της σχολικής χρονιάς και οι μαθητές χάσουν 2,5 μήνες σχολικής εκπαίδευσης;

Πολλοί άνθρωποι ανησυχούν για τους μαθητές που μένουν πίσω στην ύλη εξαιτίας αυτού. Ναι, μπορεί να χάσουν μέρος της στεγνής ύλης του υπουργείου και το υπόλοιπο της σχολικής χρονιάς αλλά … Τι θα συμβεί αν αντί να μείνει “πίσω”, αυτή η ομάδα παιδιών, τελικά μάθει πολύ περισσότερα εξαιτίας αυτού, μέσω της προσωπικής προσπάθειας και υπέρβασης του κάθε εκπαιδευτικού; Ή μήπως μας απασχολεί που πλέον το να περνούν πολλές ώρες στον υπολογιστή για την εκπαίδευσή τους, αντικατέστησε την παθητικότητα των ηλεκτρονικών παιχνιδιών, που πέρα από ψυχαγωγία δεν ξέρω τί άλλο μπορεί να προσφέρουν.

Τι θα συμβεί αν…

Επίσης, μήπως είναι κακό αν έχουν περισσότερη ενσυναίσθηση, απολαμβάνουν οικογενειακές στιγμές, μπορούν να είναι πιο δημιουργικοί και να διασκεδάσουν, αγαπούν να διαβάζουν και βρίσκουν διάφορους τρόπους να εκφράζονται, είτε γραπτώς, είτε μέσω της τεχνολογίας, είτε μέσω της τέχνης σε όλες της τις μορφές;

  • Τι θα συμβεί εάν απολαμβάνουν τα απλά πράγματα, όπως την αυλή ή το μπαλκόνι τους και κάθονται κοντά σε ένα παράθυρο και απολαμβάνουν το ηλιοβασίλεμα;
  • Τι γίνεται αν παρατηρήσουν τα πουλιά, τα έντομα, τις μυρωδιές και τα διάφορα λουλούδια της άνοιξης;
  • Τι θα συμβεί αν αυτή η γενιά είναι εκείνη που θα μάθει να μαγειρεύει, να οργανώνει το χώρο της, να αναλαμβάνει πλύσιμο και φύλαξη των ρούχων και να διατηρούν ένα σπίτι καθαρό και λειτουργικό;
  • Και τί έγινε αν μάθουν να κάνουν οικονομία και να ζουν με λιγότερα, αποκτώντας ταυτόχρονα συνείδηση για το τι είναι σημαντικό και απαραίτητο για κάθε άνθρωπο;
  • Τι θα γίνει αν συνειδητοποιήσουν την παράνοια της υπερκατανάλωσης μαζί ως οικογένεια και βρουν τον τρόπο να μοιράζονται τις μικρές απολαύσεις της καθημερινότητας, που δεν στοιχίζουν τίποτα και αξίζουν τα πάντα;
  • Και τί θα σημαίνει εάν προσδίδουν μεγάλη αξία στους νοσοκόμους, τους γιατρούς, τους καθαριστές, τους εκπαιδευτικούς, τους οδηγούς φορτηγών, τους υπαλλήλους υπεραγορών (ειδικά τους ταμίες) και γενικά σε όλους όσους μας φροντίζουν τώρα εργαζόμενοι κανονικά ή και με περισσότερο φόρτο, ενώ εμείς είμαστε προστατευμένοι στα σπίτια μας;
  • Τί γίνεται αν ανάμεσα σε αυτά τα παιδιά εμφανιστούν πολλοί συνειδητοποιημένοι εν δυνάμει πετυχημένοι πολίτες, οι οποίοι θα έχουν το όφελος από έναν πιο αργό ρυθμό, τον οποίο οι ίδιοι θα καθορίζουν, για να μάθουν πραγματικά τι έχει σημασία σε αυτή τη ζωή, η να μελετήσουν αυτά που πραγματικά τους ενδιαφέρουν και έπειτα να μεγαλουργήσουν;

Και τί έγινε, μου λες;

Το κείμενο υπογράφει η Φωτεινή Φωτιάδου, εκπαιδευτικός, και είναι εμπνευσμένο από ένα αγγλικό κείμενο αγνώστου συγγραφέα.

Έχετε εγγραφεί επιτυχώς στο newsletter

Παρουσιάστηκε σφάλμα κατά την προσπάθεια αποστολής του αιτήματός σας. ΠΑΡΑΚΑΛΩ προσπαθήστε ξανά.

This Is Us will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates and marketing.