Οδός Φανταστικής στην Εθνική Λυρική Σκηνή -Thisisus.gr

Οδός Φανταστικής στην Εθνική Λυρική Σκηνή -Thisisus.gr

Πότε: 01 Ιουν 2024

Που: Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος

Ώρα έναρξης: 18.30

Είσοδος ελεύθερη με δελτία εισόδου, τα οποία θα διανέμονται αποκλειστικά μέσω ticketservices.gr από την Πέμπτη 23 Μαΐου 2024 στις 12.00 

ΥΓ: Είσοδος από το πρώτο συρτάρι…
Guest star το φάντασμα του Τζάννι Ροντάρι!
 

Έχετε σκεφτεί ποτέ τι συμβαίνει μέσα στο κεφάλι σας όταν αρχίζετε να φαντάζεστε; Με αυτήν ακριβώς τη σκέψη ξεκινάει η βόλτα στην «Οδό Φανταστικής». Μια βόλτα που αποκαλύπτει την καθοριστική συμβολή της φαντασίας και των αξιοθαύμαστων μηχανισμών της, στην προσπάθεια του ανθρώπου να ανακαλύψει τον κόσμο, να τον κατανοήσει και να τον αναδιαμορφώσει. Ένα παράξενο και ευφάνταστο τσίρκο εμφανίζεται ξαφνικά και δίνει μια παράσταση… μέσα στο κεφάλι των θεατών, ένα «Τσίρκο Εγκεφάλου»!

Ο θίασος πολυπληθής…
… σαλτιμπάγκοι σκέψης, ποιητές ζογκλέρ,
πρωταθλητές στο λάθος που σπάνε τα κοντέρ,
καμικάζι κλειδαράδες και καθρέφτες μαγικοί,
guest star φαντάσματα που ομορφαίνουν τη ζωή…

Κομπέρ: η «φωνή της πραγματικότητας», ο Λέων Πραγματίμων.

Για να επινοήσεις μια ιστορία, ακόμη κι αν δεν το γνωρίζεις, χρησιμοποιείς τη «Γραμματική της φαντασίας» του Τζάννι Ροντάρι…

Συμφέρει να την έχεις πάνω πάνω… Στο πρώτο συρτάρι…

Η παράσταση αποτελεί το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα του εκπαιδευτικού προγράμματος 3ο κουδούνι όπερα, το οποίο υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά με την ευγενική χορηγία της Τράπεζας Πειραιώς. Η υποστήριξη του εκπαιδευτικού προγράμματος εντάσσεται στο πλαίσιο του πολύπλευρου προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας της Τράπεζας «EQUALL – Για μια Κοινωνία Ισότιμων Ανθρώπων» και ειδικότερα στις δράσεις για τη Νέα Γενιά.

Λίγα λόγια από τη δημιουργική ομάδα για την παράσταση και την εκπαιδευτική διαδικασία του προγράμματος

Το ηχητικό σύμπαν της Οδού Φανταστικής είναι ένα παραξένισμα διαφορετικών μελωδικών και ηχητικών προσεγγίσεων. Προσπαθούμε να προ(σ)καλέσουμε και να ενθαρρύνουμε παιδιά και εκπαιδευτικούς να ανακαλύψουν και να δοκιμάσουν καινούριους δρόμους μουσικής και θεατρικής δημιουργίας. Η ομαδική συνεκφώνηση, κατά τόπους απόλυτα ρυθμική, πολλές φορές συνδυάζεται με μια παράλληλη ρυθμική γραμμή φωνημάτων ή ηχηρών κινήσεων, ή μια τρίτη μελωδική γραμμή, ώστε να υπάρχει μια άλλου τύπου πολυφωνία που να είναι δυνατή σε αυτές τις ηλικίες, όπου το σχολικό τραγούδι είναι συνήθως μονοφωνικό ή δίφωνο. Κατά στιγμές κάποια πράγματα ίσως μοιάζουν αλλόκοτα, αλλά μετά επιστρέφουν σε κάτι πιο οικείο, μελωδικό. Η Οδός Φανταστικής αποτελεί μια πρόκληση για όλους τους συμμετέχοντες καθώς εμπεριέχει γρήγορες εναλλαγές καταστάσεων, πράγμα το οποίο προϋποθέτει υψηλή εγρήγορση και συγκέντρωση. Ταυτόχρονα, καθώς το μουσικό έργο αναπαρίσταται σκηνικά, προϋποθέτει μια συνολική διαχείριση όλων των εκφραστικών μας μέσων. Έτσι φωνή, σώμα και σκέψη έρχονται σε απόλυτη συνδιαλλαγή με σκοπό να μεταφέρουν όσο το δυνατόν καλύτερα την αίσθηση της μουσικής και να παρασύρουν τους θεατές σε αυτό το τόσο μαγικό ταξίδι στους δρόμους της φαντασίας.

Χορηγός εκπαιδευτικού προγράμματος: Τράπεζα Πειραιώς

Σύνθεση, μουσική διεύθυνση, μουσική διδασκαλία: Σοφία Καμαγιάννη
Πρωτότυπη ιστορία, λιμπρέτο: Αναστασία Στυλιανίδη
Θεατρική διδασκαλία, σκηνοθετική και σκηνογραφική επιμέλεια: Ελένη Ζαχοπούλου
Μουσική διδασκαλία: Φανή Μώραλη
Σκηνογραφική επιμέλεια, σχεδιασμός φωτισμών: Μελίνα Μάσχα
Video art: Χρυσούλα Κοροβέση

Λέων Πραγματίμων
Νίκος Καραγκιαούρης

Εμπαθής θεατής
Μαργαρίτα Συγγενιώτου 

Συμμετέχουν μαθητές από τα σχολεία: 7ο Δημοτικό Σχολείο Ελευσίνας «Αντώνιος Μιχαήλος»11ο Δημοτικό Σχολείο Ηλιούπολης12ο Δημοτικό Σχολείο Γαλατσίου13ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου15ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου, 31ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου28ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, 38ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών69ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, Εκπαιδευτήρια «Παιδαγωγική – Birds»

Μουσικοί: Αθηνά Γρατσούνα (βιολί), Σταύρος Παργινός (τσέλο), Χρήστος Γιάκας (τρομπόνι), Γιώργος Μπουκαούρης (κρουστά), Βαγγέλης Παπαγεωργίου (ακορντεόν)

About Author

Προσθέστε Σχόλιο

Your email address will not be published. Required fields are marked *